søndag den 26. oktober 2014

Så er vi på den anden side....!


Så folkens...

Så er vi på den anden side af operationen som jeg da lige skal love for jeg havde frygtet...
Men jeg sov sgu fra det hele så piece of cake...
Det tænker jeg ikke at den søde sygeplejerske på opvågningen tænkte da Fru W ankom!

Jeg er ikke kendt for at lide i stilhed...generelt er jeg bare en kvinde der fylder meget i rummet på alle tænkelige måder...det var også tilfældet på opvågningen....

Tilbage til starten på dagen...
Min skønne veninde Vibeke kom og hentede mit skælvende jeg klokken MEGET tidlig...
Jeg tror egentlig ikke at jeg på det tidspunkt var sådan helt klar over hvad det lige var jeg var gået ind til denne mørke kolde Oktober morgen.
Ankomst på afdelingen og møde med den med patient jeg vidste jeg skulle opereres sammen med og så faldt der ligesom en ro på nerverne...

Lige indtil..

Jeg efterlod Vibeke i tårer på afdelingen, den kære kvinde var så lykkelig over min fremtid at hun måtte græde...Jeg delte på INGEN måde hendes glæde!

Der sad jeg så og svingede med benene udover kanten på sengen midt på OP gangen og tænkte..

F*U*C*K

Narkosesygeplejersken kom ud og hilste på og det eneste jeg tænkte var, jeg dropper det!
Hun var så på ingen måder enig med mig og jeg overgav mig til hende og den søde narkoselæge Frank...ja han var en meget rolig mand den kære Frank, så jeg tænkte..

 "Hey han kan sgu da bare det der ham dersens Frank...det kører derudaf det her"

1 2 3 

Op på lejet med mig og så gik jeg for alvor i panik...

"GUD KAN DE OVERHOVEDET BEDØVE EN SÅ TYK SOM MIG"

"HVAD HVIS JEG ALDRIG VÅGNER IGEN"

"FUCK NU ER DET NU"

"HJÆÆÆÆLP MIG UD HERFRA"

"AV FOR FANDEN FRANK DET GJORDE SATME NAS DET DER"

"WOOOOW JEG ER SKÆV"

"GO NAT OG TAK FOR DENNE GANG"

Det næste jeg husker er at jeg mildest talt kravler rundt i min seng på opvågningen imens jeg brøler som en vild løve i brunst...

"AARRRRÅÅH AAARRRÅÅÅH"
"NU SYS JEG FAKTISK GODT I KUNNE SE AT KOMME IGANG MED DEN OP"
"AAAARRÅÅH"
"JEG SKAL KASTE OP ÅÅÅÅH JEG KASTER OP NU"

B*A*N*G

Hovedet smasket ned i brækbakken og så kom svedturen som var jeg på vej i den hårdeste fase af overgangsalderen....
Imens jeg fortsat brøler som en gal løve MEGET HØJT begynder jeg nu at flå mit tøj af..
Sygeplejersken forsøger at dæmpe mig og forklare mig at jeg altså ikke kan ligge der uden tøj da der jo er mange andre patienter i afdelingen...
På det tidspunkt i min morfin/narkose rus jeg er for at sige det mildt PISSE LIGEGLAD med blufærdighed og med patienter...
Det lykkes hende dog med en voldsom snilde at få tilkaldt Frank og få mig bloppet ud på endnu mere morfin..Det næste jeg husker er at jeg forsøger at sidde på sengekanten men også dette ender med et ansigt smasket ned i en brækbakke og så tilbage på afdelingen med Fru W.

Derfra husker jeg fortsat kun dagen i brudstykker og mine første gæster kan jeg kun svagt erindre..men jeg er meget taknemlig for deres besøg og omsorg...

Jeg sov og sov og sov hele dagen lang...
Hvilket resulterede i at jeg da natten kom gik og gik og gik...
Jeg havde ondt i hele kroppen af luft og ja AV!

Dagen derpå var ikke meget bedre...
Torsdag nåede jeg at tænke mange gange...

"FUCK JEG HADER MIN LORTE BESLUTNING"

Men jeg kom hjem og Merle græd som pisket...

"MOR JEG TROEDE DU VAR TYND OG FRISK"

Øøøh nej lille skat...

Mor er tyk og træt!

MEGET TYK OG TRÆT!

Men BOM Fredag morgen var narkosen og morfinen ude af mit system og jeg var flyvende.
Havde det godt og var ude og få luft og så havde jeg mod på mit nye liv.

Der gik det for alvor op for mig at der er en kæmpe forskel på at føle sult og på at have lyst.

Jeg havde lyst til pizza, slik og pepperoni..

Det er jo skørt!

Men når man som jeg er vant til at have følelsen af at være overmæt døgnet rundt, så føler man et kæmpe tomrum når man bare føler INGENTING...
Jeg var ikke sulten og jeg var ikke proppet jeg var bare veltilpas!

Hmmm.....

Men mit misbrug SKREG på et fix!

Det er ikke blevet mindre weekenden over...
Men jeg tror på det er en fase jeg skal igennem og jeg ved at det bliver fantastisk!

Så vil jeg bare lige indskyde en bemærkning her på falderebet 

MINUS 6 KG SIDEN ONSDAG!

Ja så er det sagt,....!









Ingen kommentarer:

Send en kommentar